Si posar l'ull de la camara sobre uns fets hsitorics, interpetarlos , fer los arribar al gran public, ja es dificil, analitzar les obres d'art imitant el ritme de treball dels artistes, quan fins i tot es treballa de nit empessos per la passio de mestre. Aixo li ha passat al gran Andrei Konchalowski, que acaba donant sense paliatius una visio de bogeria de Michelangelo. Pero que es podia esperar de una peça de marbre, inerme pero que emet una textura suficient com per fer brillar l'estancia que l'aculli. Tanta es la força que fara del seu propi film un film d'autor. Un convincent Alberto Testoni, logra un Michelangelo en pena lluita per desenvolupar l'art en uns temps molt distints d'ara. Ofereix una visio integrista del segle XVI, auster es centre en l a exigencia de les competencies dels mecenes i tots els condicionants que provoquen la inspiracio creativa i aritistica a mes de la funcional. La fotografia de Aleksandr Simonov ens porta a casa, una de les obres mes belles i fascinants del cinema actual, on es trovaba a falta a Riviere o Erice, amb les seves escenes d'angoixa i d'extassis contemplatiu. Dos families nobles son rivals per obtenir favors davant el Papa Lleo X, dels Medicis i la seva lleialtad es posa a proba quan a la Florencia de l 'epoca els hi encarrega la façana de la Basi de Sant Llorenç. Atraves de les mentides que ha de dir Miguel Angel per poder seguir fent al seva feina, patira alucinacions que el faran viure la seva moral malmesa i els seus fracasos artistics. Yuliya Vysotskaya, Orso Maria Guerrini, Jakob Dielh, Glen Balckhall i Nicola di Paola.
jueves, 12 de mayo de 2022
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario