sábado, 29 de julio de 2023
Don Juan (2022) 100 MIN.
El 2022, Don Juan h(tAHAR rAHIM)a deixat de ser un home que sedueix totes les dones per convertir-se en un home obsessionat per una sola dona: la que el va abandonaR (vIRGINIE eFIRA)
Interessant, delicada i per moments desconcertant revisió del mite de Don Joan, un drama que porta massa lluny la seva mirada tènue i esfilagarsada sobre de les mentides i paranys de la passió amorosa. No és ni massa arriscada ni convencional sERGE Bozon parteix de la mitologia al voltant de l'etern seductor per oferir un retrat diferent i contemporani de la fragilitat de la seducció i de l'enamorament. lectura postmoderna del senyor Juan de Molière en clau suposadament feminista i La posada en escena és desangelada i primària a més no poder i el conjunt acaba naufragant de manera estrepitosa. El problema del sempre audaç Serge Bozon és que complica massa el que podria haver estat una pel·lícula lleugera, no per això menys profunda, i en dificulta la digestió. Un musical íntim sobre un seductor a qui ja no estimen. Ofereix un estudi a mig quallar del crepuscle del personatge depredador mitjançant un guió amb poca vista, en clau suposadament feminista i amb un risc desmesurat d' entrar en el gènere musical i en el territori del pretensiós del tot. Serge Bozon i Axelle Ropert inverteixen totalment les perspectives tradicionals per crear una obra molt sofisticada, de múltiples nivells, caracteritzada per una posada en escena sublim i sustentada en dos artistes excepcionals. Qualsevol noció de farsa romàntica astuta es veu aviat eclipsada per una crítica a la masculinitat tòxica i a la concepció del gran amant. Els números musicals brinden una profunda anàlisi, pero realista i malbaratada. Canten com poden Jehnny Beth, Laurent Talon i Mehdi Zannad.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario