De manera deslumbrant Mamoru Hosada barreja de tal manera les pel.lícules de Disney que tothom i veura diferents referents, endintranse en aquesta ocasio en les identitats segons internet, manipulades i interferides per aquest. O sia que a "Belle", la bella la bestia ja son cibernetics i puntals per fi una nova versio d'un tema cinematografic els personatges son mes bons, mes eixerits i amb mes bona presencia. No nomes a augmentat la belleza de les coses i persones sino tambe la musica es excelent i els decorats excepcionals. Hosoda no s'ha limitat a contentar els seus fidels seguidors, sino tambe a altres generacions que d'aquest film en faran un element de relacio, entre la infancia i la adolescencia. L'embut el porta directament a la confrontacio entre maneres de fer i a la inquietud del seus excesos que la desequilibran i la converteixen en pura i sana contradicio. Terrible i sensible, dibuixa amb sensibilitat extrema, sense deixar se ni un sol detall. Va participar en el Sitges pandemic i esta nominada per la critica de Chicago de L.A.i de San Francisco. Suzu es una noia de 17 anys que al morir la seva mare se'n va viure amb el pare a la regio de la prefectura de Kochi al Japo. Amb el cor trencat i desplaçada del seu mon habitual, descobrira un mon "U", un espai virtual on asumira el rol de Belle.
martes, 29 de marzo de 2022
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario