Diatriba contra les clases socials ricas, ricas del ca.. que de manera incorrecta i divertida, critica com si fos una satira inocent, la forma de vida, les miseries de la economia salvatge, convertinse en una de les millors croniques que ha rodat el cinema sobre el capitalisme. Les coses negatives serien un exces de acudits ja vistos, estereotips barruers i un seguit de secuencies provocadores que farien pensar en el deliri del director Ruben Ostlund. Lluita d clases escatologica que no deixa un jardi per trepitjar. Inevitablement et surten al cervell, afloren a la memoria el cine espanyol, dels Ozores, Isbert, Sacristan, en el que es satisfeien amb l'onanisme cinematografic i la complaença de la desmesura narrativa. El director suec amb el seu silenci i mirada, logra unes rialles amb el cinisme ordenat, dons una cosa cau darrera de l'altre. El culte al diner es l'iceberg enfront la lluita de clases que esta canvian de forma rapidament. I entre vomits i errors, encara hi trovarem alguna cosa interesan i utilitzable. Un 2022 guanyador, Oscar, Cannes, BAFTA, globus d'Or, en el que Harris Dickinson, i Charibi Dean, son una parella de models influencers i estan convidats en un iot per fer un creuer de luxe. Mentre tota la tripulacio es desfeia per atendre i fer sentir comodes als rics convidats., el capita es nega a sortir de la seva cabina, malgrat que es a punt de començar el sopar de gala. La situacio prendra un gir inesperat i l'equilibri de poder s'inverteix quan el que havia de ser una travesia tranquila esdeve una tempesta enrrabiada que posa en perill naturalment, la exagerada situacio de confort dels ilustres passatgers.
martes, 21 de febrero de 2023
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario