L'unic problema de Carlos Saura al film, es que li ha fallat el casting. El film no es "Flamenco" i Victor Storaro s'ha fet gran i per aixo l'ajuda Guillermo Rosas. Presentada a Valladolid, encara mantenen la idea d'un gran musical gracies a la seva reconeguda trajectoria i a la potencia visual dels temes tocats. A les pel.licules que volen ser musicals la relacio teatre -moviment, posada en escena -ficcio i el joc de la trama o es molt equilibrada o es resenteix la historia, com es el cas. Un musical on es balla i en el que Isaac Hernadez esta preparant el seu proxim espectacle, musical dins del musical de sobre com es monta un espectacle musical. I demana suport a Greta Elizondo, la seva ex-dona, reconeguda coreografa. Duran el casting, la jove Giovanna Reynaud es destapa com una estrella emergent, mentre introdueix en la produccio al seu pare i a la mafia local. Duran els assaigs creixera la tensio, la competencia, la iniquidad i la pasio entre ballarins, musics i l'entorn. La musica mes dura mexicana marca tota l'accio i en la que els tres camps es sobreposen i creuen constanment. Prova d'aixo es el que intepreten Ana de la Reguera, Enrique Arce, Eulalia Ramon, Ana Kupfer o Manolo Cardona. El mescurios de tot es que la produccio hispano mexicana, no l 'ha considerat un drama.
miércoles, 15 de diciembre de 2021
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario